|
David Namir המלצה על Hollandia - הולנדיה עוד המלצות עלינו |
קנינו מזרן הולנדיה. תהליך הקנייה מול המוכר, יהונתן רפאל בסניף נשר, היה נעים וענייני. המזרון הגיע בטווח המועד שהובטח. ההובלה היתה מוקפדת ועד לחדר השינה. לאחר שהמובילים עזבו גילינו פגם מינורי שבמינורי משהו שבקושי ניתן היה להבחין בו. התקשרו למחרת מהולנדיה לשאול אם הכל בסדר. מכיוון שהתקשרו אז ציינתי את הפגם שהבחנתי בו, ושוב אני כותב שהפגם הינו מינורי בהיבט האסטטי ולא בהיבט התפקודי של המזרן. לאחר ימים בודדים התקשרו שוב והפעם לתאם את החלפת המזרן. אינני יודע מה יהייה המשך התהליך אבל מבחינתנו זה לא מובן מאליו כי חברה לוקחת אחריות על המוצר שלה ונוהגת כך עם הלקוח. תודה.